Obsługa Abonamentowa
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo.
Dla Klientów, którzy w znacznym stopniu chcą zminimalizować koszty serwisu swojego sprzętu i oprogramowania, a jednocześnie być spokojnym o swoje dane przechowywane na twardych dyskach firma MegaSoft proponuje doskonałe rozwiązanie jakim jest „Umowa abonamentowa na stałą opiekę informatyczną” w ofercie, której możecie Państwo znaleźć min. :
- realizacja zgłoszeń klientów abonamentowych w pierwszej kolejności,
- gwarancja odpowiednio szybkiej reakcji na zgłoszenie o awarii,
- gwarancja profesjonalnej opieki informatycznej na wysokim poziomie,
- gwarancja reakcji na zgłoszenie serwisowe w ciągu 24 godzin (opcja),
- dopasowanie rozwiązań informatycznych do potrzeb firmy, fachowe doradztwo i oferta cenowa z dużym rabatem w przypadku zakupu sprzętu i oprogramowania,
- zabezpieczenia kluczowych danych firmy na wypadek ich utraty,
- błyskawiczna pomoc przez tkz. „Połączenie zdalne”.
Mając podpisaną z nami umowę serwisową macie Państwo pewność, że struktura IT Waszej działalności jest w rękach specjalistów, a Wasze komputery, bazy danych, oraz sieci informatyczne są pod stałą profesjonalną opieką.
W ramach oferowanych przez naszą firmę usług przygotowaliśmy 3 rodzaje abonamentu, a jeśli nie zainteresuje Państwa żadna z poniższych propozycji, wówczas jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do Państwa indywidualnych potrzeb i na tą okoliczność przygotowaliśmy „Abonament Indywidualny”.
Umowa na obsługę informatyczną podpisywana jest na okres 1-go roku z możliwością 3 miesięcznego wypowiedzenia.
Koszt obsługi abonamentowej określany jest na podstawie kilku istotnych elementów, dotyczy -„Abonamentu Indywidualnego”
- rozmowy z klientem,
- poznanie Jego oczekiwań związanych z rodzajem świadczonych usług,
- liczbą jednostek komputerowych i serwerów,
- rodzaju i ilości użytkowanego oprogramowania,
- częstotliwości wizyt mających na celu głównie wykonanie archiwizacji zgromadzonych danych.
Abonament „Premium” (300,00 zł) obejmuje:
- 4 wizyty abonamentowe w miesiącu,
- dodatkowo 4 wizyty w odpowiedzi zgłoszenie Klienta o awarii,
- czas reakcji na zgłoszenie w dzień zgłoszenia (do 3 godzin),
- instalacja i konfiguracja programów,
- diagnostyka sprzętu komputerowego,
- 2 pełne archiwizacje wszystkich danych w placówce,
- szybka pomoc przez „Połączenie zdalne”
Abonament „Indywidualny” od (500,00 zł):
Ten rodzaj abonamentu daje Państwu możliwość dostosowania naszej obsługi informatycznej do indywidualnych potrzeb wynikających min. z:
- specyfiki pracy,
- dostosowania ilości wizyt naszych serwisantów w Państwa siedzibie,
- ilości stacji roboczych,
- ilości przetwarzanych i gromadzonych danych,
- częstotliwości wykonywania archiwizacji danych ,
- rodzaju używanego oprogramowania,
- serwisu sprzętu.
W celu ustalenia szczegółów współpracy prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy, dane kontaktowe znajdziecie Państwo w zakładce „Kontakt i Dane Adresowe”.
Podane ceny są cenami (netto).
Zapraszamy Wszystkich zainteresowanych do współpracy.