Obsługa Abonamentowa

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo.

Dla Klientów, którzy w znacznym stopniu chcą zminimalizować koszty serwisu swojego sprzętu i oprogramowania, a jednocześnie być spokojnym o swoje dane przechowywane na twardych dyskach firma MegaSoft proponuje doskonałe rozwiązanie jakim jest „Umowa abonamentowa na stałą opiekę informatyczną” w ofercie, której możecie Państwo znaleźć min. :

  • realizacja zgłoszeń klientów abonamentowych w pierwszej kolejności,
  • gwarancja odpowiednio szybkiej reakcji na zgłoszenie o awarii,
  • gwarancja profesjonalnej opieki informatycznej na wysokim poziomie,
  • gwarancja reakcji na zgłoszenie serwisowe w ciągu 24 godzin (opcja),
  • dopasowanie rozwiązań informatycznych do potrzeb firmy, fachowe doradztwo i oferta cenowa z dużym rabatem w przypadku zakupu sprzętu i oprogramowania,
  • zabezpieczenia kluczowych danych firmy na wypadek ich utraty,
  • błyskawiczna pomoc przez tkz. „Połączenie zdalne”.

Mając podpisaną z nami umowę serwisową macie Państwo pewność, że struktura IT Waszej działalności jest w rękach specjalistów, a Wasze komputery, bazy danych, oraz sieci informatyczne są pod stałą profesjonalną opieką.

W ramach oferowanych przez naszą firmę usług przygotowaliśmy 3 rodzaje abonamentu, a jeśli nie zainteresuje Państwa żadna z poniższych propozycji, wówczas jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do Państwa indywidualnych potrzeb i na tą okoliczność przygotowaliśmy „Abonament Indywidualny”.

Umowa na obsługę informatyczną podpisywana jest na okres 1-go roku z możliwością 3 miesięcznego wypowiedzenia.

Koszt obsługi abonamentowej określany jest na podstawie kilku istotnych elementów, dotyczy -„Abonamentu Indywidualnego”

  • rozmowy z klientem,
  • poznanie Jego oczekiwań związanych z rodzajem świadczonych usług,
  • liczbą jednostek komputerowych i serwerów,
  • rodzaju i ilości użytkowanego oprogramowania,
  • częstotliwości wizyt mających na celu głównie wykonanie archiwizacji zgromadzonych danych.

Abonament „Premium” (300,00 zł) obejmuje:

  • 4 wizyty abonamentowe w miesiącu,
  • dodatkowo 4 wizyty w odpowiedzi zgłoszenie Klienta o awarii,
  • czas reakcji na zgłoszenie w dzień zgłoszenia (do 3 godzin),
  • instalacja i konfiguracja programów,
  • diagnostyka sprzętu komputerowego,
  • 2 pełne archiwizacje wszystkich danych w placówce,
  • szybka pomoc przez „Połączenie zdalne

Abonament „Indywidualny” od (500,00 zł):
Ten rodzaj abonamentu daje Państwu możliwość dostosowania naszej obsługi informatycznej do indywidualnych potrzeb wynikających min. z:

  • specyfiki pracy,
  • dostosowania ilości wizyt naszych serwisantów w Państwa siedzibie,
  • ilości stacji roboczych,
  • ilości przetwarzanych i gromadzonych danych,
  • częstotliwości wykonywania archiwizacji danych ,
  • rodzaju używanego oprogramowania,
  • serwisu sprzętu.

W celu ustalenia szczegółów współpracy prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy, dane kontaktowe znajdziecie Państwo w zakładce „Kontakt i Dane Adresowe”.

Podane ceny są cenami (netto).

Zapraszamy Wszystkich zainteresowanych do współpracy.

Ta strona używa tzw. ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij