Zakres Usług

Firma MegaSoft specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm, instytucji, placówek oświatowych, oraz klientów indywidualnych w zakresie techniczno-informatycznym, jak i w sprzedaży sprzętu, akcesoriów i oprogramowania komputerowego.

Tworzenie i oferowanie nowoczesnych produktów, szybka realizacja usług, jak również proste zasady współpracy i korzystne warunki cenowe, to istotne elementy naszego podejścia do biznesu.

Rodzaj i zakres usług :

  • tworzenie, utrzymanie, oraz obsługę infrastruktury informatycznej (sieci, serwerownie, dostarczanie i serwis sprzętu oraz instalacje oprogramowania),
  • doradztwo oraz wdrożenia rozwiązań i narzędzi wspomagających procesy jak i automatyzacje pracy,
  • zabezpieczenia kluczowych danych firmy na wypadek ich utraty, ponadto dobieranie rozwiązań archiwizacji danych do indywidualnych potrzeb klienta,
  • odzyskiwanie utraconych danych,
  • obsługę firmy – wykonanie raportowania i analiz,
  • doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania,
  • instalacja i konfiguracja certyfikatów, oraz oprogramowania do bankowości elektronicznej (ING, PKO) i inne,
  • instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych i peryferyjnych (drukarka, skaner, kasa fiskalna) oraz innego sprzętu komputerowego,
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania używanego w placówkach oświatowych (QNT, QWANT, QWARK, VULCAN, KSAT, KSOD, SIO, i inne),
  • pomoc zdalna – diagnostyka i pomoc przez telefon, e-mail lub przez „Połączenie zdalne”,
  • instalacja i konfiguracja programu „Płatnik” i „Przekaz Elektroniczny” do ZUS,
  • konfiguracja połączenia z Internetem, oraz konfiguracja skrzynek pocztowych,
  • diagnostyka i naprawa problemów w działaniu sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputery stacjonarne, laptopy i inne),
  • konserwacja urządzeń składowych sieci komputerowych (router, switch, hub, szafy serwerowe, karty sieciowe przewodowe, oraz wi-fi),
  • szkolenie pracowników, porady informatyczne,
  • przeprowadzanie audytów infrastruktury IT w firmie.

    Wyniki takiego audytu dostarczają informacji o:

  • stanie backupu-(kopii bezpieczeństwa) ważnych danych firmowych,
  • legalności oprogramowania,
  • mankamentach w infrastrukturze, które należy rozwiązać,
  • stanie, ilości oraz konfiguracji stacji roboczych i serwerów w firmie,
  • braku aktualizacji sprzętu lub oprogramowania,
  • topologii sieci komputerowej w firmie.

Zapraszamy do współpracy.

Ta strona używa tzw. ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij